הציבור הספרדי מזועזע • "הרב אמסלם מוציא לעז על מרן הגר"ע"

    "זכותו, לי אין יומרות ואין בעיה עם מי שחולק עלי, יש לי בעיה עם מי שמסלף דברי ובמיוחד מי שאומר שאני מסלף... והוא מתפלא על כך שאני עומד ומתעקש על דעתי... הייתי מוכרח ולא נותרה לי ברירה אלא לכתוב חוברת תגובה נגד דבריו, להראות שדעתי היא דעת גדולי התורה"
    איתי גדסי 10 Comment on הציבור הספרדי מזועזע • "הרב אמסלם מוציא לעז על מרן הגר"ע"

    אמש פורסמו באתר 'קול חי', דבריו החריפים של הראשון לציון הגר"י יוסף נגד ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם • אלא שהבוקר הסערה רק הלכה וגדלה: "חלילה להוציא לעז על גדול ישראל מרן הגר"ע יוסף"

    מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "זכותו, לי אין יומרות ואין בעיה עם מי שחולק עלי, יש לי בעיה עם מי שמסלף דברי ובמיוחד מי שאומר שאני מסלף... והוא מתפלא על כך שאני עומד ומתעקש על דעתי... הייתי מוכרח ולא נותרה לי ברירה אלא לכתוב חוברת תגובה נגד דבריו, להראות שדעתי היא דעת גדולי התורה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (שלישי) פורסמו באתר 'קול חי', דבריו החריפים של הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף נגד ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם, לדברי הראשל"צ: "דבריו הם סילוף ההלכה, הבל יפצה פיהו".

    הראשל"צ תוקף את הרב אמסלם ו'עוקץ' את 'כסא רחמים'

    אלא שהרב אמסלם לא שתק ולא מחל על כבודו, והגיב לדברים: "כולם יודעים שיש לי דעה מקלה בעניני גיור, בשונה ממה שפוסקת הרבנות הראשית. אין בזה כל חידוש. דעתי מבוססת לאור פסיקת גדולי הרבנים ספרדיים שנטו תמיד להקל בעניני גיור, חברתי כמה ספרים בענינים אלו הבולט והידוע שבהם הוא ספר "זרע ישראל" מי שאוהב אוהב מי שלא אוהב לא אוהב. אני באופן אישי סובר ואומר בכל הזדמנות: כי המחמיר בגיור מקל בהתבוללות", כתב בתחילת דבריו.

    אלא שהר' אמסלם המשיך וכתב משפט שהוציא רבים משלוותם: "הרב עובדיה יוסף בעצמו כשלא שמו עליו עין בוחנת יותר מדי היה סופר מקל, כאשר הוכחתי, וכמו שהוא מעיד על עצמו בתוך אחת מתשובותיו בספרו יביע אומר, [שמעשים בכל יום שמוכרחים לגייר גם כאלו שיודעים מה יהיה בענין שמירת המצוות] אולם משקמה ש״ס והוא נהיה מנהיג ״חרדי״ הוא היה חייב ליישר קו עם העולם החרדי המחמיר… ואף על פי כן לא פעם הוא הוציא אותם משלוותם עם גישה מקלה, ראה ערך גיורי צה"ל".

    אישי ציבור ורבנים שנחשפו למשפט האחרון הזדעזעו ואמרו כי "חלילה להוציא לעז על גדול ישראל מרן הגר"ע יוסף שעמד בדרכו ללא מורא וללא משוא פנים לאורך כל שנות חייו".

    בהמשך תקף הר' אמסלם את הראשל"צ באופן אישי בצורה חריפה, להלן חלק מהדברים הפחות בוטים: "לאחרונה בנו הרב הראשי יצחק יוסף, המחפש הכרה ושדרוג מהחרדים החליט להיות פתאום "צדיק" המחמיר בגיור, מילא ניחא, הרי הכל רק אינטרסים והרבנות מזמן לא רבנות באמת ומרביתה פוליטיקה ותעשיית הון, זה ידוע ואין פה שום חידוש או השמצה. החידוש שהרב יוסף שלאחרונה הוא כתב בכמה מקומות להראות את כוחו התורני בענין גיור, לסתור כל שכתבתי".

    "זכותו, לי אין יומרות ואין בעיה עם מי שחולק עלי, יש לי בעיה עם מי שמסלף דברי ובמיוחד מי שאומר שאני מסלף… והוא מתפלא על כך שאני עומד ומתעקש על דעתי… הייתי מוכרח ולא נותרה לי ברירה אלא לכתוב חוברת תגובה נגד דבריו, להראות שדעתי היא דעת גדולי התורה".



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      בושה לכם קול חי שמכנים אדם כזה בתואר "רב" שכבר לפני כמה שנים נוכחנו לדעת את דעותיו האפיקורסיות ומעלים פה אדם שמדבר על גדול בישראל בעזות מצח תתביישו לכם!!!!!

      1. הרב אמסלם הוא קודם כל רב.
        כנראה הכותב לא מבין במלחמות פוליטיות גם בין רבנים או יועצי התקשורת שלהם

    2. 8

      בנאדם מטומטם!!!! חוצפן ועז פנים!!!!! עפרא לפומי!

    3. 7

      99% מהציבור החרדי הם רשעים גמורים. ללא שווים כלום.

    4. 6

      כל ישיבת כסא רחמים אוחזת כהרב אמסלם

      1. איך כבודו לא פוחד להוציא שם רע על ציבור שלם, חזור בך… האמת שלא שווה להגיב לדבריך הנלוזים.

    5. 5

      תגובה מספר שלש מה זה לא הבנתי בדיוק מה אאתה רוצה וכן מה זה קשור לכתבה

    6. 4

      שתהיו בריאים. באמת העולם החרדי הולך ומתפורר.. כנבואתו של אבישי בן חיים.
      רק מה? נשארו מתי מעט שבהם עוד יש תוכן אבל אכמ"ל.

    7. 3

      מי יכול להסביר לי מי זה הרב המכובד הרב המסלם